اخبار زنده

این ,وبلاگ شامل اخبار (سیاسی , اجتماعی ,حوادث , ورزشی , ...)

این ,وبلاگ شامل اخبار (سیاسی , اجتماعی ,حوادث , ورزشی , ...)

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

1. هر وقت خواستید از خواب بیدار شوید.

در یک ساعت معقول بیدار نشوید) ساعتی که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید). طمینان حاصل کنید وقتی بیدار می شوید که همه روزشان را شروع کرده باشند. 
طوری بشود که کاملا حس کنید هر گونه شانس برای خوب شروع کردن روزتان را از دست داده اید. وقتی از رختخواب بلند شدید ، تختخواب خود را مرتب نکنید و دوش نگیرید.
 لباس های کثیفی که هر روز تنتان بوده را بپوشید. خیلی مهم است که روز تان را با کمبود یا نبود احترام به خود شروع کنید و تا آنجا که ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشید.

2. مطمئن شوید که خانه شما همیشه یک فاجعه به تمام معناست

در اتاق کار از شدت بی نظمی نتوانید کار کنید، آشپزخانه بیشتر شبیه آشغالدونی باشد و...)

این شلم شوربا(خانه تان) به شما کمک می کند تا ناخودآگاه این ایده را در ذهنتان تقویت کنید که شما فردی بی نظم هستید و زندگی منظمی ندارید. این باور بسیار مهمی است که هنگام تلاش برای بدبخت ماندن باید داشته باشید.

3- تعلل نکنید

 عادت کنید همه مشکلات زندگی خود را به نسخه آینده خود بسپارید که حدس میزنید انگیزه و انرژی بیشتری از حال حاضرتان دارد.

4. مشغول به نظر برسید

بعد از اینکه خواستید شروع به انجام کارتان کنید تا به شما کمک کند احساس مثمر ثمر بودن کنید بلافاصله اپ های اجتماعی
را باز کنید تا بررسی کنید آیا چیز جدیدی هست که ندیده باشید.  واقعاً مهم نیست که چه کاری انجام می دهید مادامی که پشت میز خود نشسته اید  این کار به شما کمک می کند تا وجدانتان را فریب دهد که فکر کنید مشغول کار هستید ، اما دیگر در زندگی پیشرفت نخواهید کرد.

5. منتظر فرصت ها باشید.

در یافتن فرصت های جدید برای رشد شغلی یا ملاقات با افراد جدید هرگز پیش قدم نباشید. صبر کنید تا همه اینها خودشان در خانه شما را بکوبند. 
بالاخره اگر قسمت باشد، اتفاق می افتد. احتمالاروزی فرد رویاهایتان را میبینید و همه چیز خود به خود درست میشود. اگر فقط اندازه کافی منتظر بمانید احتمالاً به شغل رویایی خود نیز خواهید رسید. به هر حال مهم این است که اقدامی نکنید.

6- به طور پیش فرض جوابتان نه باشد.

هنگامی دوستان از شما می خواهد بیرون بروید و با هم نوشیدنی میل کنید، فقط بگو نه. 
 بالاخره شما این روزها خیلی سرتان شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. هنگامی که رئیس تان به شما فرصت می دهد جلسه ای را در محل کار خود هدایت کنید ، سعی کنید بهانه ای پیدا کنید تا از آن دور شوید. 

7. به مردم مشکوک باشید.

هرگز دید مثبتی راجع به دیگران نداشته باشید. معتقد باشید که هر کس اساسا فقط می خواهد از شما سواستفاده کند و به این دلیل باید دور تا دورتان را دیوار بکشید که از لحاظ عاطفی از خودتان مراقبت کنید. فرض کنید لبخندهایی که مردم به شما می زنند الکی است و انگیزه های بدخواهانه ای دارند.

8. هرگز مواردی در مورد خودتان را که دوست ندارید اصلاح نکنید.

به فعالیتهایی ادامه دهید که احساس انسان نبودن و ضعف در شما ایجاد کند. هرگز به خود ثابت نکنید که می توانید از موانع عبور یا خودتان را بهتر کنید. هرگز سعی نکنید از رذایل خود فراتر رفته و یا شیوه زندگی خود را به سمت و سوی بهتری تغییر دهید.

9. روی چیزهایی تمرکز کنید که نمی توانید کنترل کنید.

تا آنجا که ممکن است  از  ترافیک ، دولت ، کرونا و ... عصبانی شوید. 
واقعاً این عقیده را در خودتان تقویت کنید که جهان به هم ریخته و خراب است و در این زمینه کاری نمی توانید انجام دهید. بر روی کاستی های دیگران ، شکست های کشور خود و وضعیت اقتصاد تمرکز کنید.
 یک منبع کنترل خارجی که دائما بطرزبدی تمام وقایع زندگی تان را کنترل میکند برای خود تصور کنید. این موضوع واقعاً به شما کمک می کند احساس ناتوانی کنید 
و اگر سعی دارید بدبخت شوید این بسیار عالی ست.

10. از ترس به عنوان انگیزه استفاده کنید.

ترس از پیامدهای منفی را انگیزه اصلی خود برای همه کارها قرار دهید. برای انجام کار هایتان مهلت هایی تعیین کنید که شما را بترساند و سپس خود را به دلیل عدم رعایت آنها مجازات کنید.
 از تاکتیک های ایجاد ترس(در خود) استفاده کنید تا خودتان را مجبور به کار کنید و دائماً به خود یادآوری کنید که اگر کوچکترین مشکل مالی پیش بیاید ، تمام زندگی تان از هم می پاشد.

11. فقط آنچه برایتان راحت است را انجام دهید.

بگذارید دایره راحتی شما تصمیم گیرنده کارهایی باشد که انجام می دهید و انجام نمی دهید. اگر کاری راحت نیست، آن را انجام ندهید. 
تحت هر شرایطی از زحمت و سختی اجتناب کنید و فقط در فعالیتهایی آشنا و بدون دردسر شرکت کنید. خود را با به دست آوردن دیدگاه های تازه یا تجربیات بدیع به زحمت نیندازید. در لاین خود بمانید و فقط در حیطه مهارت های فعلی تان مشغول باشید.

12. باور کنید که خاص هستید.

طلبکارانه رفتار کنید و خود را لایق چیزهایی که میخواهید بدانید فقط و فقط بخاطر اینکه شما با دیگران متفاوت و خاص هستید.  فرض کنید افرادی که در زندگی به آنچه شما می خواهید رسیده اند، به اندازه شما لیاقت آن را ندارند. همیشه خود را فردی با استعداد ، منحصر به فرد و بی همتا قلمداد کنید. 
این کار به شما کمک می کند وضعیت بغرنجی را ایجاد کنید که باعث شود برقراری ارتباط معنا دار و عمیق با دیگران یا دیدن مسائل از دیدگاه آنها  برایتان دشوار باشد. اما از آنجا که شما به هر حال نمی خواهید هیچ کار سخت یا پر زحمتی را انجام دهید، عیبی ندارد.

13. زندگی را نه آنطور که هست بلکه آنطور که آرزویش را دارید ببینید.

در مورد روزی که اوضاع خوب است  و درمورد زندگی که تمام مشکلات شما از بین رفته خیال پردازی کنید. مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است از موانع و مشکلات سر راهتان فرار کنید. انرژی ذهنی خود را نه در راه رفع مشکلات یا بهبود خود ، بلکه در با جزییات بیشتر خیال پردازی کردن صرف کنید. روزانه در مورد آنچه می خواهید بخرید اگر پولدار یا مشهور شوید فکر کنید. دائماً زندگی خود را با این خیال پردازی مقایسه کنید و از عدم شباهت شان آزرده و خشمگین شوید. 

در نهایت اگر رنج و بدبختی همان چیزی ست که بدنبال آن هستید و خواهان کشمکش های روزمره هستید، بخت با شما یار است چرا که اگر این توصیه ها را انجام دهید، تا آخر عمر بدبخت خواهید بود.

منبع : یوتیوب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۹:۲۵

ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی:

رایط تزریق واکسن در ارمنستان تغییر کرده است تعداد زیادی از ایرانی‌ها در ارمنستان سرگردان شده اند.

ارمنستان در ابتدای امر اعلام کرده بود که هیچ محدودیتی برای زدن واکسن به گردشگران ندارد از این رو تعدادی از ایرانی‌ها به ارمنستان سفر کردند ، اکنون سیاست دیگری در پیش گرفته و عنوان می‌کند مسافری که به ارمنستان می‌آید باید ۱۰ روز بماند بعد واکسن به او زده شود.

در حال حاضر به دلیل ازدحام بیش از حد مسافران ایرانی در ارمنستان، خدمات کاهش یافته. نه تنها محل اقامتی مناسب پیدا نمی‌شود بلکه ماشین و سایر امکانات خدماتی نیز کم شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۸:۵۴

جدید ترین اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی را در این وبلاگ بخوانید.

طبقه بندی موضوعی